Listopad1

poniedziałek, 25 września 2017

Harry i Meghan pierwszy raz oficjalnie razem - IG - dzień 3

Kolejny dzień Invictus Games chyba będzie tym, który każdy fan monarchii zapamięta na długo. Książę Harry pojawił się na trybunach w towarzystwie dziewczyny Meghan Markle.
Embed from Getty Images

Dzisiaj weterani wojenni rywalizowali w lekkoatletyce i tenisie na wózkach i właśnie na tych zawodach pojawili się Harry i Meghan. Wygląda na to, że kolejnym punktem będą zaręczyny tej pary, bo z naszych obserwacji wiele na to wskazuje. Wiemy, że są różne opinie na temat ich związku, ale my długo czekałyśmy na ten moment. Aż Harry będzie miał kogoś z kim pójdzie nawet na taki zwykły mecz, nie będzie musiał siedzieć sam w towarzystwie ochroniarzy i sekretarza i w końcu to się stało. Znalazł tą drugą osobę, na której może polegać, nie wiem jak Wy, ale my jesteśmy bardzo szczęśliwe.
Embed from Getty Images
Embed from Getty Images
Embed from Getty Images

Wcześniej książę odwiedził instytut zajmujący się powrotem do zdrowia weteranów i wziął udział w konferencji.
Embed from Getty Images
Harry w swoim przemówieniu mówił o idei Invictus Games, a także o tym jak ważne jest wsparcie rodzin i przyjaciół weteranów.

Natomiast wieczorem książę pojawił się na zawodach w trójboju.

53 komentarze :

  1. Zaręczyny po zwykłym wyjściu na mecz i po roku znajomości szczerze ...wróżkami jesteście?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. A tak serio, tego nikt nie wie, może będziemy czekać jeszcze kilka lat na zaręczyny? Może wgl ich nie będzie? Ale obserwujemy jego życie bardzo dokładnie i wiele rzeczy na to wskazuje, min. plany stworzenia oddzielnego biura dla Harry'ego, odłączenie go od W&K.

      Usuń
    2. Plany...to nie znaczy ze tak sie stanie, poza tym Harry wiecznie nie bedzie w trio z W&K:) Szczerze nie mam nic do Meghan, poza tym wywiadem, ale i tak uważam,że nie nadaje się na księżną. Po roku znajomości nie spodziewam się jakichkolwiek zaręczyn:)

      Usuń
    3. Harry przydzielil Meghan osobistego ochroniarza ze Scotland Yardu oplacanego za pieniadze podatników. Sa tylko dwie przyczyny takiej sytuacji: albo sa po zaręczynach albo harry zlamal zasady panujace w brk.

      Usuń
    4. A skąd posiadasz takie informacje?

      Usuń
    5. To akurat prawda z tym ochroniarzem. Meghan na otwarciu igrzysk towarzyszyl jeden z ochroniarzy ze Scotland Yardu, a po przemowieniu Harry'ego wyprowadzil Meg ze stadnionu. Z reszta niedługo pojawi sie o tym bardziej dokladna notka ;).

      Usuń
    6. Bez względu na to jak jest i jak będzie, nikt poza Harrym i jego najbliższymi nie wie, jak naprawdę wygląda ten związek, mam na myśli, czy Harry jest szczęśliwy, czy Meghan jest osobą, na której on może polegać itp. Sorry dziewczyny, ale nie Wam o tym wyrokować, bo nie wiecie tego.

      Usuń
  2. Serio odłączą jego biuro ?To mówi więcej niż nawet wspólne wyjście! Coś się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, pod wywiadem ktoś napisała, chyba nawet same dziewczyny, że zaczynają sie do tego przygotowywać...
      - wywiad w którym głośno mówi, że są razem i są szczęśliwi i nic więcej
      - pojawia się u boku Harrego w tak ważnym czasie jego dzieła - IG
      - odłączenie się jego biura od K&W
      I jako jedyna z jego najbliższych wspiera go podczas IG

      Usuń
    2. jest więcej ciekawych zdjęć z M&H, mam nadzieję że się nie pogniewacie że wstawiam linki :)
      http://www.justjared.com/photo-gallery/3964165/meghan-markle-prince-harry-hold-hands-toronto-04/
      http://www.justjared.com/photo-gallery/3964167/meghan-markle-prince-harry-hold-hands-toronto-06/
      http://www.justjared.com/photo-gallery/3964176/meghan-markle-prince-harry-hold-hands-toronto-15/

      Usuń
    3. i wg mnie najsłodsze
      http://www.justjared.com/photo-gallery/3964183/meghan-markle-prince-harry-hold-hands-toronto-22/

      Usuń
  3. dziewczyny, na ile sprawdzone są te informacje
    - odłączenie jego biura od K&W
    - ochroniarz dla MM ze SY
    Myślę że zaręczyny się szykują, może kilka miesięcy, na pewno przed porodem Kate

    i macie rację, fajnie że Harry ma kogoś, zasługuje by mieć u boku kogoś, kto go będzie wspierał i by był szczęśliwy, bez względy czy wybrana osoba nam sie podoba czy nie

    OdpowiedzUsuń
  4. To cos znaczy, Kate nigdy nie pojawiła sie na oficjalnym wyjsciu z Williamem. Dopiero po zaręczynach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była z Matką na jakiejś uroczystości wojskowej na której bya też królowa, wtedy jej matka żuła gumę, było o tym głośno - a potem były zaręczyny :)

      Usuń
    2. Nie do końca. Jeśli chodzi o zakończenie Sandhurst w grudniu 2006 roku gdzie Kate faktycznie pojawiła się z rodzicami to przypominam,że kilka miesięcy później się rozstali,a zaręczyli dopiero w 2010 roku :)

      Usuń
    3. To co, że się rozstali?

      Usuń
  5. Może nie lubię jakoś specjalnie Meghan, może krążą o niej różne opinie, może niektóre jej zachowania budzą kontrowersje, no ale weźcie, ja tych zdjęciach wyglądają super, słodko i mega szczęśliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. są filmiki z tego dnia, widać że są szczęśliwi, ale też kontrolują swoje ruchy, by za bardzo nie dotykać się, nie afiszować z gestami
    https://www.youtube.com/watch?v=ZX83uZ3IVwo
    https://www.youtube.com/watch?v=Jly_gtPD3JE

    OdpowiedzUsuń
  7. czy to prawda, że Harry odwiedził wczoraj Meghan na planie "suits"?
    Prince Harry visits Meghan Markle on 'Suits' set: 'He's incredibly supportive'
    i dlatego jej wczoraj nie byo, bo kręciła

    OdpowiedzUsuń
  8. mam teorię: oni są już po zaaręczynach, ale by prasa jeszcze bardziej nie skupiała się na nich, ogłoszą to dopiero po IG
    gdyby to zrobili wcześniej, prasa by pisała tylko o tym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macierewicz by tego lepiej nie wymyslił

      Usuń
    2. To akurat wydaje sie prawdopodobna teoria.

      Usuń
  9. Moim zdaniem nie są po zaręczynach..wręcz uważam, ze do siebie nie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze mam takie mieszane uczucia. Z jednej strony nie mogę doczekać się śluby i wyobrażam sobie Meghan jako księżną, fajnie, że nie udaje nikogo innego pozostaje sobą, robi to co do tej pory, a z drugiej strony przyszła księżna mogłaby założyć CAŁE spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam mieszane uczucia do Meghan i do ich związku...ale sorry mogła ubrać dzinsy bez dziur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry tez ma dzinsy i co z tego? Nie znalazlyscie powodu do hejtu na bo Meg sie super zachowywala, a Harry byl szczęśliwy to czepiacie sie stroju? To mialo byz wysjcie na luzie w koncu

      Usuń
  13. Kurcze to strasznie szybko- tyle czasu Harry był z Chelese i Cresidią (jakoś tak) i nic, a zdjęcia się pojawiały. A tu osoba, która szczerze powiedziawszy nie pasuje do monarchii i raz dwa, dwa wspólne zdjęcia i zaręczyny? Dziwne. Ani ją lubię, ani nie lubię- jestem ciekawa co z tego wyniknie. Może chodzi o wiek, Harry ma swoje lata i dlatego tak się śpieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja babcia zawsze mowila "szybki ślub, szybki rozwód";-)

      Usuń
    2. jaki szybki? sa razem 1,5 przciez, to duzo czasu zeby kogoś poznać. nie trzeba sie 10 lat wahac czy chce sie kogos podlubic jak william. abdullah oświadczył sie rani po 2 tyg znjamości, to faktycznie za szybko ale sa juz razem tyle lat i sa szczesliwi. To ile z kim jestes nie ma znaczenia jesli jestes pewny swoich uczuc

      Usuń
    3. Oczywiście, że czas nie gra wielkiej roli. Czasami się nie zna kogoś długo, ale jest się pewnym. Czasami dochodzi do rozwodu 20 lat po ślubie

      Usuń
    4. są razem 1,5 roku, a to że nie pojawiły się zdjecia, to tylko pokazuje jak Harry się zmienił i jak chroni osobę, którą najwyraźniej kocha, bo uważam, że gdyby to nie była miłość, gdyby nie traktował tego poważnie, to MM nie byłoby przy jego boku

      Usuń
  14. Zwiastuje szybkie zareczyny. I faktycznie jest wiele znakow na to wskazujacych dziewczyny np wizyta mamy Meghan w londynie, spotkanie Meghan z krolowa, sprzedawanie przez nia auta w toronto, rzekoma przeprowadzka meghan do londynu, wywiad autoryzowany przez palac Kensington, ich publiczne wystapienie na invictous, razem, oficjalnie, meghan z ochroniarzem Harry'ego itp bedzie sie dzialo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. już nawet tvn o tym mówią
    http://www.tvn24.pl/meghan-markle-i-ksiaze-harry-po-raz-pierwszy-publicznie-razem,775965,s.html

    OdpowiedzUsuń
  16. przyjęcie fundacji Invictus Games 26-09-2017
    myślicie że pojawi sie z Meghan, czy raczej jej nie będzie
    jaki status ma to przyjęcie? taki jak otwarcie IG?

    OdpowiedzUsuń
  17. Najgorsza kandydatka na księżną ever...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie to pani Markle trochę przyćmiła IG. Teraz na wyspach wszyscy gadają o tym wyjściu a nie o Igrzyskach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weterani mowili ze ciesza sie ze przyszła razem z Harrym i ze wcale ich nie przycmili

      Usuń
  19. Ona mi wygląda na taką, co upolowała dobrą partie i póki nie zobaczy pierścionka na palcu, a później welonu na głowie, to będzie skakać, grać i się starać jak małpka w cyrku. A jak już wszystko osiągnie to pokaże swoje "prawdziwe ja" i zacznie rządzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej to samo sądzę o Kate. Całe życie nie pracowała, pochodzi z klasy średniej, ale tak bogatej rodziny, że mentalnie swojej klasy w ogóle nie zna. Na Williama czekała 10 lat i słówkiem nawet nie pisnela. No i co? No i będzie kiedyś królowa Wielkiej Brytanii. Serio, Meghan przy niej to szczyt pracowitości, samozaparcia i samodzielności, a i tak się jej obrywa.

      Usuń
    2. ten szczyt pracowitości, samozaparcia i samodzielności pokazała w swoim wywiadzie na VF i ten tandetny tytuł:) A...i po ewentualnym ślubie szczerze wątpię, że będzie bardziej pracowita niż Kate:)

      Usuń
  20. Tak jak Wy dziewczyny, bardzo się cieszę i też myślę, że zaręczyny to tylko kwestia czasu. Jestem naprawdę szczęśliwa, że Harry wreszcie znalazł kogoś, z kim może pojawić się na meczach czy oficjalnych wyjściach. Ze wszystkich jego dotychczasowych dziewczyn Meghan najlepiej nadaje się na księżną i widać, że są ze sobą szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dyskusja wokół IG faktycznie zeszła na sama Meghan i temat ich związku, więc dla odmiany podrzucam link do wpisu z anglojęzycznego bloga: http://katemiddletonreview.com/2017/09/24/prince-harry-opens-invictus-games-in-toronto/.
    Wydaje mi się, że poruszono bardzo ważna sprawę, szczególnie w komentarzach czytelniczki zwracały uwagę w jaki sposób Harry wypowiada się o "mental health". Warte przeczytania i przedyskutowania.
    Mam nadzieję, że można tu dzielić się takimi linkami, jesli nie, to usunę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wydaje mi się, że królewski ochroniarz nie był tylko dla Meghan. Odnoszę wrażenie, że Harry po prostu się martwi o zainteresowanie i szum wokół jej osoby, zwłaszcza kiedy pojawia się z nim publicznie. Być może była to sytuacja tylko na ten wieczór? Kiedy spędzają czas razem, to logiczne, że towarzyszy im królewska ochrona, ale jeśliMeghan będzie sama, to nie będzie miała już takiej ochrony. No chyba, że rzeczywiście Harry się oświadczył i cała sytuacja się zmieni? Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że jeszcze to jednak nie nastąpiło ;) Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ogolnie ale na wieczór otwarcia Meghan miala przydzielonego tylko dla niej ochroniarza Scotland Yardu ;).

      Usuń
    2. Czy Kate przed zareczynami miała ochroniarza?

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że nie. Jednak nie jestem na 100% pewna. Trzeba by zapytać jakiegos eksperta od Kate ;).

      Usuń
    4. bez względu czy miała czy nie, to coś znaczy, bo wcześniej miała prywatnego ochroniarza, którego opłacał Harry, a teraz to ktoś za kogo płaci podatnik!
      no i sam Harry nie mógł podjąć takiej decyzji, tą podjął zapewne Pałac Kensington- książę Karol

      Usuń
  23. W 24 godziny na Nowa tv o tym mówili - myślę że niedługo usłyszymy o zaręczynach, a to wszystko co się ostatnio wydarzyło:wywiad i teraz wspólne wyjście- do tego prowadzi. Pamiętajcie, że Meghan i Harry byli niedawno na wakacjach- moim zdaniem idelna okazja na oświadczyny.
    Co do 1,5 rocznej znajomości- powiem tylko tyle moja kuzynka po takim czasie znajomości się zaręczyła i jest juz 14 lat po ślubie, mega szczęśliwa.
    ania_l royal

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałyście dziewczyny?
    http://party.pl/newsy/co-laczy-meghan-markle-i-kate-middleton-29890-r3/

    OdpowiedzUsuń
  25. A napiszecie jakiś post z komentarzem dot. plotek? A ze sprzefala auto, Harry byl na planie, ze oddzielaja biuro Harrego. Chodzi mi o to ktore serwisy to podają i czy sa obe wiarygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm w sumie czemu nie. Ale musicie nam dac czas, ja aktualnie wyjezdzam a martyna wraca na uczelnie i mamy teraz malo czasu dla bloga :/.

      Usuń
  26. Zaręczyny już się odbyły nie wierzę w to, z tym ochroniarzem to prawda wyprowadził ją ale słyszałam że na prośbę Harrego się to odbyło, osobne biuro gdzie to było napisane tego nic nie wiem i nie chce mi się w to wierzyć, mnie Megan nie przekonuje do siebie a Harry zasługuje na szczęście, za dużo tu jest znaków zapytania, a za mało odpowiedzi potwierdzonych my możemy spekulować tylko, a oni wiedzą co jest prawdą, a co fikcją i nikt tego na bieżąco nie potwierdza ani zaprzecza. Pozdrawiam
    Dziewczyny może zrobicie podsumowanie tych odpowiedzi ( co się powtarza co wszystkie dziewczyny zauważył itp. itd.) na wasze 15 pytań pod postem urodzinowy o harym.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka