A2

poniedziałek, 20 marca 2017

Wizyta w ambasadzie Nepalu

Dziś po południu książę Harry odwiedził ambasadę Nepalu, gdzie obchodzone były uroczystości związane z 200 rocznicą nawiązania stosunków między Wielką Brytanią, a Nepalem.

Książę został powitany girlandami i kwiatami, za które dziękował tradycyjnym "namaste", powitaniem, które jest charakterystyczne dla min. mieszkańców Nepalu.

Harry wygłosił przemówienie opisujące współpracę pomiędzy państwami. Wspomniał w nim min. o swojej wizycie w Nepalu rok temu, a także o ceremonii wręczenia medali żołnierzom Gurkha, w której uczestniczył razem z księciem Karolem.

"Miałem przyjemność odwiedzić Nepal rok temu. Nigdy nie zapomnę ciepłego powitania i życzliwości jaka mnie tam spotkała, szczególnie ze strony pani Mangali Tamang i jej rodziny, u której się zatrzymałem. Nie zapomnę też niesamowitych widoków na góry i tego jak kraj dobrze sobie radzi ze skutkami trzęsienia ziemi.

W ubiegłym tygodniu razem z moim ojcem brałem udział w ceremonii wręczenia medali zasłużonym żołnierzom Gurkha. Wasza odwaga, poświęcenie i profesjonalizm są legendarne, ale wasze ciepło i gościnność, jaką mnie obdarzyliście jako towarzysza i żołnierza wiele dla mnie znaczą. Nawet jeśli niektórzy z Was śmiali się ze mnie kiedy, pociłem się starając się zjeść bardzo pikantne Goat Curry w przeraźliwie zimnym Afganistanie".
Na koniec obejrzał występy taneczne oraz porozmawiał ze zgromadzonymi gośćmi.

2 komentarze :

  1. Dzięki swojemu zaangażowaniu w obowiązki Harry stał się moim ulubionym członkiem brk.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka