sobota, 4 marca 2017

Harry i Meghan na Jamajce!

Wczoraj książę Harry razem ze swoją dziewczyną Meghan Markle pojawił się na ślubie Toma Inskipa.
Tom Inskip to bardzo bliski przyjaciel księcia Harry'ego( poznali sie jeszcze w Eton) w dniu swojego ślubu na Jamajce z Laurą Hudges - Young, nie mogło więc zabraknąć księcia. Harry na wyspie Montego Bay pojawił się w środę podobnie jak Meghan, która przyleciała z Toronto.
Potem odbyło się przyjęcie na którym Harry i Meghan zostali sfotografowani siedząc przy stoliku i wydaje się, że dobrze się bawili. Pojawienie się Meghan na ślubie było idealną okazją do tego, aby mogła bliżej poznać najlepszych przyjaciół księcia. I jak widać po zdjęciach świetnie odnalazła się w ich towarzystwie. 

61 komentarzy:

  1. okropna sukienka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 5 zdjęciu Harry wygląda jak orangutan ;D Myślę, że ta laska, która siedzi z nimi przy stoliku to przyjaciółka Cressidy - jaki ten świat mały. Może Harry jest nie w sosie bo uświadomił sobie, że Meghan wzięła pierwszy ślub na Jamajce (w bikini;) - ciekawe czy wspominała o tym w rozmowach z innymi gośćmi :) A tak na poważnie to jestem rozczarowana Harrym. I nie dlatego, że chodzi z Meghan - niech się spotyka z kim chce. Ale moim zdaniem zachowuje się jak dzieciak - najpierw wydaje emocjonalne oświadczenie, potem pali buraka jak ktoś wspomina o ślubie, na ślubie kumpla wygląda tak nieszczęśliwie, że bardziej się już nie da. Na tych ostatnich zdjęciach wygląda jak chłopczyk, który nabroił i czeka aż mama da mu lanie. Co mu się stało?

      Usuń
    2. Anonimowy 4 marca 2017 08:58 --> wręcz przeciwnie, bardzo ładna i Meghan jest chwalona za swój styl, w przeciwieństwie do Kate, która na BAFTA nie potrafiła się ubrać.

      Usuń
    3. Anonimowy 4 marca 2017 13:45 --> nie sądzę by to gdzie brała ślub miało jakiekolwiek znacznie. Ważniejsze, że przyleciała, że chciała być z Harry'm i dzielić z nim taki dzień jak ślub kumpla, by poznała jego przyjaciół.

      Usuń
    4. Harry potrafi przytulać publicznie obcych ludzi albo całować obce dzieci, więc chyba można oczekiwać, że będzie bardzo wylewny w stosunku do kobiety w której jest szaleńczo zakochany

      Usuń
  2. Harry był tam jako Henry Wales :)
    Na tych zdjęciach wygląda jakby Harry był bardziej powściągliwy, to Meghan łapie go za rękę, przytula go itp. Trochę mnie to rozczarowuje, bo myślę, że taka prywatna uroczystość byłaby dobrym momentem na ocieplenie jej wizerunku, a tego może dokonać małymi gestami tylko Harry, niestety samej Meghan się to może nie udać. A tak w ogóle bardzo podoba mi się jej sukienka, włosy mogła jakoś luźno upiąć, byłoby bardziej elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze im się nie układa, nikt nie wie jak miedzy nimi jest

      Usuń
    2. ocieplenie wizerunku? jej PR team bardzo ciezko nad tym pracuje ale ocieplic jej wizerunek, po Harrym widać,że ma ja gdzieś, jego mowa ciala mowi wszystko

      Usuń
  3. Harry się dziwnie zachowuje, najpierw oswiadczenie pelne emocji, a teraz powsciagliwosc na maxa, chyba sobie uzmysłowił, że przez romans z aktorką stracił bardzo duzo...albo po prostu im sie nie uklada i jest powsciagliwy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, ostatnio jest właśnie taki markotny, tutaj też nie wygląda za ciekawie. Ale może po prostu sobie wypił za dużo? Albo zjadł coś nieświeżego? Trochę śmiesznie to wygląda bo Meghan wprost przeciwnie - uśmiechnięta, rozświergotana, wygląda na szczęśliwą :) Muszę jednak przyznać, że ma piękną sukienkę :)

      Usuń
    2. Dajcie spokój. Bawili się pewnie, był upał, każdy upocony i zmęczenie po locie zrobiło swoje. Ma się na każdym zdjęciu szczerzyć żeby Wam było dobrze? - chore.

      Usuń
  4. jakoś po Harrym nie widać zeby byl jakoś mega zakochany...od siedzi z dziewczyną z która przyszedł na ślub

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwsza taka okazja do lepszego zobaczenia Harry'ego z Meghan. Bardzo jestem ciekawa jak to się potoczy na razie mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od samego poczatku mam mieszane uczucia

      Usuń
    2. nasze uczucia sie nie licza.wazne by harry byl szczesliwy i tyle

      Usuń
  6. Dziewczyny skad wzielyscie zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Harry wyglada jakby to powiedziec na niezainteresowanego Meghan...

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjęcie mowi wszystko, zero zainteresowania osoba Meghan ta go obejmuje a ten ma ja gdzies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On po prostu wie, że jest fotografowany.

      Usuń
    2. przeciez pewnie sie spodziewal ze pojawią się paparazzi, co nie oznacza, że ma nie okazywać uczuc...nawet na nią nie patrzy!

      Usuń
    3. Możecie się karmić tą nadzieją, tylko po co?

      Usuń
  9. jezu za bardzo sie skupiacie na zdjęciach. jest wiele zdjęć jak william trzyma sie z kate za rece, ale na nia nie patrzy. i co, tez powiecie ze will bie kocha kate? jestescie smieszni.i zgorzkniali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na czym się mają skupiać, na kiecce jaka MM ubrala? akurat po Williamie i Kate było widać ze się kochają,zresztą byli ze soba 10 lat, to pewnie byly wzloty i upadki. tu mowa ciała mowi coś innego!Zresztą sam Harry od jakiegoś czasu wyglada markotnie

      Usuń
    2. Zawsze uważałam Williama za sztywniaka, który nie okazuje jakoś szczególnie uczuć, ale muszę przyznać, że w porównaniu z tym co tutaj widzimy to William jest bardzo wylewny w stosunku do Kate. I to nawet czasami podczas oficjalnych wyjść. I to nawet mimo tego, że są 6 lat po ślubie. A tutaj po paru miesiącach związku Harry wygląda jakby chciał być gdzie indziej... Nie wiem może się zmienił, może jest zmęczony, może wkurzają go paparazzi, ale mam wrażenie, że od paru miesięcy dzieje się z nim coś dziwnego...

      Usuń
  10. Meghan jest naprawdę piękna. Musze to przyznac ;ja jako facet jestem oczarowany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radze poszukac zdjec ze zblizeniem na twarz i wcale piekna nie jest

      Usuń
    2. Każda kobieta jest piękna jak się dobrze odpicuje ;) Meghan jest atrakcyjna a tutaj wygląda na prawdę pięknie, w przeciwieństwie do Harry'ego :D

      Usuń
  11. Cóż za ekspresja :D Oj nieciekawa bardzo Meghan i jej próby zwrócenia na siebie uwagi. Harry jest nią mało zainteresowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe czy Cressida tez byla zaproszona?

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nie widzę w tym nic powściągliwego w stronę Meghan. Myślę, że na pewno spodziewali się fotografów, może stąd takie zachowanie Harry'ego.
    Mimo to gdyby nie chciał Meghan to by jej nie zaprosił na ślub, nie poznał z przyjaciółmi, a ona nie przylatywałaby z Kanady! :) Siedzieli i rozmawiali przy stoliku jak normalna para, trudno więc trzymać się cały czas za ręce czy całować, wiedząc, że ktoś pewnie ciągle robi im zdjęcia. Takie jest moje zdanie. Harry nienawidzi fotografów/dziennikarzy i chroni swoją prywatność jak może, co wcale mnie nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gdyby jej nie chciał, to by jej nie wziął ze sobą na ślub, opamiętajcie się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cresside tez bral na slub i na stadiony, a pozniej z nia zerwał..zreszta wszystkie zabieral i zadna nie zostala jego zona;)

      Usuń
  15. Widać jedną stronę, ona go chce , on nie...Harry wygląda na smutnego, na ile to obecność mediow (ale tego sam się pewnie spodziewał) na ile inne problemy. Moim zdaniem Harry wygląda jak jej ex;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I'm afraid Meghan doesn't sparkle for me. Awful dress. Kisses from UK.


    OdpowiedzUsuń
  17. na tym zdjęciu się obejmują, nie widać ręki Harrego, ale gdzie indziej jak nie na plecach MM mogłaby być?
    http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/03/04/09/3DF03F8000000578-4280566-image-a-11_1488619043323.jpg

    OdpowiedzUsuń
  18. Beda razem czy nie beda, jedno jest pewne Meghan nigdy takiej slawy nie miala jak ma obecnie

    OdpowiedzUsuń
  19. czepiacie sie tej megha ze mozna by pomyslec ze osobiscie ja znacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam tego bloga regularnie i wierz mi - dzisiaj komentarze o Meghan są bardzo powściągliwe i eleganckie :)

      Usuń
    2. oj tak.to co niektórzy tu czasami wypisuja to tragedia

      Usuń
  20. Jego mowa ciala mowi NIE.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mowa ciała mówi wiecej niż zdjęcia.Harry wyglada na sfrustrowanego a nie na szczesciwego, to ona "uwiesza się" na nim i chetniej usmiecha się do aparatow niz on. Zreszta gdy kobieta trzyma swoje rece na jego plecach to dominuje w zwiazku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha psychologowie od mowy ciala sie znalezli. Byl pijany po prostu

      Usuń
    2. Anonimowy4 marca 2017 16:37 niestety ale sie z Tobą zgadzam! Ona wyglada na zdesperowana, a on jakby był myslami gdzie indziej i jest bardziej zdystansowany!

      Usuń
  22. Wyglądają jak z dwóch różnych planet

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rozumiem czemu niektórzy się tak upierają że Harremu i Meg źle się układa?! A gdyby ją obściskiwał to poszedłby hejt że robi show na ślubie kolegi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokladnie. ludziom nie dogodzisz. Oni widza to, co chca widziec

      Usuń
    2. Po prostu widzą że Harry myslami jest gdzie indziej...jak jest miedzy nimi to oni juz sami wiedza.

      Usuń
    3. no wlasnie, tylko oni to wiedza wiec zostaw ich w spokoju

      Usuń
  24. Wyglądaja jak Charles i Diana...cos czuję ze skonczy się łzami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziwnie to wszystko wyglada, moim zdaniem jest to kreowanie na sile zwiazku a prawda jest zupelnie inna, oboje maja chyba inne upodobania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, ze tutaj sami eksperci od mowa ciała są czytelnikami. Wymyślacie.
    Widać, że Harry pod wpływem, a na pewno zmęczony to siedzą sobie, rozmawiają. Nic poza tym. Ona jest czuła. On może nie jest wylewny, ale takie okazywanie uczuć i mizianie się w miejscach publicznych jest żenujące. Wystarczy popatrzeć na parki w polskich centrach handlowych, które ciągle tylko się obściskują, że rzygać się chce.
    Gdy stoją trzymają się za ręce, obejmują, on na innych zdjęciach widać na nią czeka - jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się ludziom - Harry to koleś, który potrafi przytulać publicznie obcych ludzi albo całować obce dzieci, więc chyba można oczekiwać, że będzie bardzo wylewny w stosunku do kobiety w której jest szaleńczo zakochany (przynajmniej według tabloidów:). Ale jak to jest między nimi i jaki Harry jest prywatnie to już wiedzą tylko oni :)

      Usuń
    2. Moze po prostu nie jest w niej az tak szalenczo zakochany jak fankom Meghan sie to wydaje

      Usuń
    3. zajmijcie sie swoim zyciem

      Usuń
    4. Anonimowy 6 marca 2017 11:10 --> a ja się dziwię, bo co innego przytulać publicznie obcych ludzi (głównie starsze panie, czy dzieci, także te chore) a co innego publicznie obściskiwać się z ukochaną. Do tego miałby skupiać w ten sposób na sobie uwagę pismaków? Wiedział, że są obserwowani. Natomiast, gdy dojdzie do tego, że będą im robić zdjęcia z krzaków to się doczekacie takich zdjęć.
      Myślę, że gdyby okazało się, że to już bardzo poważne i będzie ślub, to nie raz zobaczymy jak Harry ją obejmuje, trzyma za rękę i będzie w tym bardziej wiarygodny i naturalny jak William, który nie potrafi nawet żony pod rękę wziąć.

      Usuń
    5. Anonimowy 6 marca 2017 15:50 - ja to widzę inaczej - dla mnie byłoby trudniej przytulić kompletnie obcą osobę w towarzystwie kilkunastu reporterów/fotografów niż kogoś mi bliskiego. Ale może masz rację, może Harry zauważył paparazzi i się speszył, chociaż żyje pod obstrzałem mediów już 32 lata więc powinien się przyzwyczaić ;)

      Usuń
  27. Porownujac te zdjecia np ze zdjeciami z Chelsy tu nie widać żadnej milosci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ludzie muszą sie obsciskiwac by okazywac sobie milosc? NIE. widac ze nigdy nie bylyscie w zwiazkach lol.moi rodzice tez nie okazuja sobie uczuc przy ludziach tylko trzymaja sie za rece, ale sie bardzo kochaja. Ale wy pewnie powiecie ze to nie milosc??? Zal mi was

      Usuń
  28. Anonimowy6 marca 2017 11:10 w punkt

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmmm, przeczytałam wszystkie komentarze, nie chcąc nikogo urazić, stwierdzam, że niektórzy z Was się mylą.
    Harry specjalnie tak się zachowywał bo iedział że są z Meghan pod ostrzałem papparazi- po prostu nie chciał dać im tego na co tak bardzo czekali- stąd to oschłe zachowanie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.